loading...

لوله کشی و خدمات آن

بازدید : 307
شنبه 5 تير 1400 زمان : 21:24

از اسکاراب توالت استفاده نکنید

امروزه افراد زیادی در حال دور انداختن اسکارب های توالت هستند و در نتیجه آنها برای از بین بردن اشکال سعی در استراتژی های مختلف مانند دوش گرفتن با سم حشرات دارند. حشرات به طور معمول میکروب های زیادی را در بال و پاکت دستگاه گوارش منتقل می کنند ، اندام ها و پرزها در بدن خزنده خزنده کاملاً میکروب هستند و متعاقباً می توانند بیماری های زیادی را باهم ارتباط برقرار کنند ، بنابراین شما باید برای آنها فرصت ایجاد کنید تا وارد دستشویی و توالت شما شوند. مریض شدن.

فاضلاب چاه اسکاراب

افراد زیادی که اثرات بد تب زرد ، دیفتری ، فلج اطفال ، اسهال و غیره را تجربه می کنند باید بدانند که در صورت وجود اسکارب در لگن خود ، تأثیر خزنده های خزنده بر روی عفونت آنها کم نیست. برای از بین بردن کامل این خزنده های وحشتناک ، می توانید برخی از استراتژی های قابل توجه را برای دفع آنها امتحان کنید. بودن.

در این زمینه ، ما با استراتژی های مختلفی برای دفع و نابودی خزنده های خزنده در مکان های بهتر ، مانند کمدها ، خانه ها ، سرویس های بهداشتی و غیره آشنا خواهیم شد.

خزنده های خزنده را با آرایش پیاز دفع کنید

اصلاحاتی که برای راه اندازی دافع خزنده خزنده پیش بینی می شود:

1 پیاز متوسط

1 قاشق غذاخوری آماده پاپ

دستورالعمل های گام به گام برای تنظیم ضد ضد ویروس های کوچک و بزرگ:

برای شروع ، پیاز را بریده و نوشابه را روی آن بریزید ، خوب مخلوط کنید ، سپس در آن مرحله آن را به سمت لبه های خانه قرار دهید. آنچه اتفاق می افتد این است که خزنده های مخفی مخفی از خانه بیرون می آیند و به تنهایی از بین می روند.

روش دیگر برای دفع اشکالات استفاده از مخلوط سیر ، پیاز و فلفل است

در این مخلوط ، بوی تحریک کننده مخلوط سیر ، پیاز و فلفل از خزنده های وحشتناک دور می شود و به دفع مخروط کمک می کند و حشرات را از بین نمی برد.

مواد مورد نیاز:

1 عدد پیاز کامل

1 قاشق غذاخوری فلفل قرمز

1 حبه سیر جدید

1 لیتر آب

یک کاسه کوچک

1 بطری پلاستیکی چلپ چلوپ تمیز

دستورالعمل برای تنظیم حشره ماده

سیر و پیاز را بچرخانید و خرد کنید ، سپس ، در آن مرحله یک کاسه را پر کنید ، سپس ، در آن مرحله فلفل را اضافه کنید و مخلوط کنید ، سپس ، در آن مرحله آب را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. اجازه دهید تا مخلوط به مدت یک ساعت خیس شود تا مواد ثابت اطراف آن خنک شود. پس از اتمام وسیله ، ترکیب را در یک کوزه یا دوش آب خالی کنید و آن را در مکانهایی که اسکارب وجود دارد بریزید.

چند روش مختلف برای دفع اسکاراب توالت

اسکاراب ها از جمله خزنده های وحشتناکی هستند که 280 میلیون سال قبل در جهان زندگی می کردند و افراد زیادی امروزه این حشرات را در توالت خود می بینند. احتمالاً راهکارهای اصلی که افراد زیادی برای از بین بردن این مزاحمت ها استفاده می کنند ، ایجاد چاه در کاسه توالت آنها است. در هر صورت ، باید بدانید که روشهای جایگزینی برای از بین بردن اسکارب ها در توالت وجود دارد که عبارتند از:

1

با دیزل اشکالات را برطرف کنید

استفاده از گازوئیل شاید اصلی ترین راهکارهایی باشد که افراد زیادی برای دور انداختن خزنده های وحشتناک توالت استفاده می کنند. دیزل کاملاً مخرب ترین مواد برای اشکالات است ، بنابراین می توانید از آن برای از بین بردن لکه های مخروطی استفاده کنید. شما باید یک لیوان گازوئیل بریزید و آن را درون چاه توالت تخلیه کنید. بوی گازوئیل برای اشکالات به طور استثنایی تحریک کننده است و این دلیل است که اگر این ماده آنها را از بین ببرد ، آنها از مبارزه دور می شوند.

با دیدن این 3 نشانه فورا با لوله بازکن شرق تهران برچسب تماس بگیرید
چند نمونه از رایج ترین علائم گرفتگی لوله فاضلاب:

پخش شدن بوی بد فاضلاب در محیط به صورت دائم
دیر تخلیه شدن آب به هنگام ظرف شستن، حمام کردن یا استفاده از توالت
ورود غافلگیر کننده حشرات موذی به محیط

خزنده های خزنده را با دوش گرفتن مروارید نابود کنید

استراتژی دیگر برای دفع اسکارب های توالت که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند ، پاشیدن اشکال است که علاوه بر این شاید ایمن ترین استراتژی باشد. چیزی که باید در مورد آن بسیار احتیاط کنید این است که اشکالات در توده لوله توالت زندگی می کنند ، بنابراین ایده آل ترین روش برای از بین بردن آنها دوش گرفتن است. شما با پاشیدن آنها را به خوبی دفع می کنید و در این مرحله در لگن شما وجود ندارد.

اسکاراب توالت را بیرون بیاورید

از بین بردن رطوبت برای از بین بردن اشکالات

اسکاراب ها از جمله خزنده های وحشتناک هستند که بسیار علاقه مند به آب و هوای گرم و نرم هستند. در واقع ، باید بدانید که آنها نمی توانند بدون رطوبت زندگی کنند ، بنابراین باید محتاط باشید که اگر دستگاه توالت شما در حال ریختن است ، آن را درست ریخته و اجازه ندهید آب و هوا مرطوب شود. در واقع ، اولین و بارزترین راهی که شما را برای دفع خزنده های وحشتناک در توالت تجویز می کنیم ، از بین بردن رطوبت از توالت است.

زباله ها را باطل کنید

زباله ها احتمالاً آلوده ترین مکان ها هستند و اسکارب ها به این دلیل که به طور استثنایی از لکه گیری الهام گرفته اند ، به اینجا می آیند. شما باید به طور مداوم در تلاش برای خالص سازی مخزن توالت خود باشید ، زیرا این بوی بد و آلاینده ها را جذب نمی کند ، و این مرحله اولیه از بین بردن این خزنده خزنده است.

5

استفاده از اسپری اشکال:

اصلی ترین چیزی که باعث آکورد ea می شود

ch فرد برای از بین بردن اشکالات توالت استفاده از اسپری اشکال جامد است. استفاده از این اسپری های اشکال باعث از بین رفتن اشکالات می شود. شما باید بخشی از این اسپری های اشکال را در هر منافذ قرار داده و در دستشویی خود بشکنید تا خزنده های خزنده از دستشویی شما خارج شوند. توجه داشته باشید که این اسپری های اشکال در مجموعه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

لوله بازکنی

از چسب حشرات استفاده کنید

چسب اسکاراب که امروزه در بازار قابل دسترسی است ، شبیه یک خودکار است و به اطراف چین های تقسیم کننده کشیده می شود و خزنده های خزنده با خوردن سطل ، لگد می زند و بعد پودر می شوند.

استفاده از این چسب ها دائماً پیشنهاد می شود.

یکی از دلایل افزایش ناگهانی حشرات در توالت خانه پر شدن چاه های فاضلاب و نیاز به تخلیه چاه ها است.

امروزه افراد زیادی در حال نابودی کمدها و کمد ها هستند و آنها باید از تکنیک های ایمن برای از بین بردن آنها استفاده کنند. روش های بی شماری برای از بین بردن اشکالات در کمدها و خانه ها وجود دارد که هر یک از مزایای بی شماری برخوردار هستند و می توانند اشکالات را به خوبی از بین ببرند. کمدهای خانه شاید قسمت اصلی آشپزخانه باشد و خانم خانه در طول روز یک تن با این قطعه از آشپزخانه کار کند. به احتمال زیاد حشره در توالت یا کمد یا در خانه قرار دارد ، میکروب های زیادی وارد ظرف و خانه شما می شوند و بنابراین ممکن است بیمار شوید. .

دستورالعمل های گام به گام برای از بین بردن یک خزنده وحشتناک در خانه - نحوه از بین بردن حشره خانگی

شما باید بفهمید که چگونه اشکالات موجود در کمد و خانه خود را دور بریزید تا بتوانید آنها را از داخل و خارج از بین ببرید. شاید اصلی ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که خانه خود را کامل و تمیز نگه دارید ، در غیر این صورت مطمئن باشید که حشرات در خانه و کمد شما پیدا می شوند. خانم های زیادی که نمی توانند به نظافت کمتری اهمیت دهند ، بسیاری از خزندگان خزنده خانه را در خانه های خود مشاهده می کنند. در هر صورت ، چند خانم به طور استثنایی بی عیب و نقص هستند ، اما اشکالات موجود در کمد و خانه آنها است. این افراد باید همه جا با تکنیک های از بین بردن خزنده های وحشت زده در کمدها و خانه ها آشنا باشند تا هرچه طبیعی تر باشید ، بیشتر بیان می کنیم.

موثرترین روش برای از بین بردن اسکارب و کمد خانه

اسکاراب و کمد های خانه را بیرون بیاورید

چند روش مختلف برای جلوگیری از ماندن اسکارب در خانه

چند روش مختلف برای جلوگیری از خزنده های خزنده در خانه

هرچقدر که انتظار می رود رطوبت را در خانه پاک کنید.

اسکارب ها می توانند تا یک ماه هوس کنند ، اما نمی توانند بیش از دو روز گرسنگی را تحمل کنند ، بنابراین بهترین گزینه آنها یک نقطه خیس است.

خانه ای که بی عیب و نقص نباشد.

اسکارب ها در جایی که چیزی برای خوردن دارند می مانند و تخم های خود را می گذارند ، به عنوان مثال ، چربی به بالاترین نقطه کمد آشپزخانه می چسبد و نان و غذای خورده ریخته شده در کف آشپزخانه و کل خانه را می خورد. خانه خود را تمیز نگه دارید.

سعی کنید غذا نباشد.

گذاشتن غذا در خانه و ظروف نشسته در سینک ظرفشویی یکی از دلایل پیشرفت و پیشرفت این اشکال موز است.

یک آشپزخانه کامل داشته باشید.

کلا کف آشپزخانه را بارها و بارها با شوینده تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که به تقسیم کننده ها آب ندهید زیرا حشرات برای تولید به آب زیادی احتیاج دارند.

از ظرف زباله استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که از ظرف زباله برای خوردن غذای قابل استفاده و مواد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و سایر مواد زائد خانوادگی استفاده کنید و هر شب پوشش کیسه را گره بزنید و بیرون بیاورید. سطل آشغال شما باید دارای قسمت بالایی باشد.

درمان های خانگی کابینت و سوسک های خانگی:

همانطور که دیدیم ، امروزه افراد زیادی در حال نابودی کمدها و کمد ها هستند و برای از بین بردن آنها ، شما باید با تکنیک های مختلف آن بیشتر آشنا شوید ، این استراتژی ها عبارتند از:

شکر - پودر خورنده بوریک

پودر خورنده بوریک را که قبلاً به صورت خزنده و خزنده در داروخانه ها با ترکیبی از شکر و آرد به فروش می رسید ، مخلوط کنید و با توجه به این واقعیت که پس از چند روز می چسبد و جامد می شود ، اطمینان حاصل کنید که چیزی جز یک حوله کاغذی ، و همانطور که قبلا گفتیم. زیر کمدها ، بنزین ، گوشه های خانه را قرار دهید و باید یک پرنده در خانه و خانه خود داشته باشید ، مراقب باشید

تهیه ترکیبی از شکر و شکر احتمالاً روش اصلی برای دفع حشرات اداری و خانگی است ، که بسیار در از بین بردن اشکالات تأثیر می گذارد. شکر یکی از موادی است که باعث ایجاد اشکال در بیرون آمدن از نقطه پنهان شدن آنها می شود ، برای این وضعیت ، وقتی آنها یک عدد از این قند را می خورند ، به همین ترتیب قند می خورند که مخرب است. یکی از مزایای قند این است که به بدن انسان آسیب نمی رساند و از این رو به عنوان پاک کننده استفاده می شود. مراقب باشید تا این ترکیب روی حشرات نریزد.

دانه های قهوه:

افراد زیادی دانه های قهوه را بیرون می ریزند ، اما به احتمال زیاد شما در مورد اشکالات خانه و کمد هایتان ناله می کنید ، بهتر است آنها را بیرون نریزید. به راستی ، شما باید بدانید که دانه های اسپرسو شاید ایده آل ترین روش برای از بین بردن اشکالات دفتر و خانه باشد و می تواند اسکارب ها را به خوبی از بین ببرد. در خانه شما

در صورت وجود چین ، باید به آن نزدیک شوید و بخشی از این دانه های اسپرسو را درون آن بریزید. دانه های قهوه از ورود خزنده های وحشتناک به خانه شما جلوگیری می کنند.

خزنده ها و کمدهای خزنده خانه را پاک کنید

دستورالعمل های نابودی حشرات و کمد های خانگی

زمین دیاتومه:

رویکرد دیگر برای دور ریختن خزنده های دفتری و خونه ، که یک روش مشخص و عالی است ، خاک دیاتومه است. یکی از خصوصیات اصلی این ماده این است که این ماده چیزی به جز قدرت تمیز کنندگی فوق العاده زیاد نیست و دلیل آن استفاده در پودرهای تمیز کننده است. خطر ابتلا به این ماده برای حیوانات خانگی و افراد به طور استثنایی کم است ، با این وجود می تواند خزنده های وحشتناک را به خوبی از بین ببرد.

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به استفاده از این آلودگی ها برای از بین بردن اشکالات در خانه ، علامت غذایی باید روی آن باشد ، بنابراین برای شما یا حیوانات خانگی شما غیر ایمن است. برای جلوگیری از ورود خزنده های وحشتناک باید این خاک را روی چین های خانه و کمدها بریزید ، اگر احتیاط کنید

در مرحله ای که این آلودگی با رطوبت ارتباط برقرار کند ، مهارت خود را از دست می دهد.

استفاده از طعمه اشکال

طعمه حشرات این طعمه ها با غذایی که خزنده های خزنده می خورند ترکیب می شوند و می توانید آنها را از عطاری ها تهیه کنید. این نوع شکار را به جایی که فکر می کنید خزنده های خزنده به اطراف خانه می روند ، بریزید ، به عنوان مثال گوشه های خانه ، ورودی خانه ، زیر پنجره ها ، زیر کمدها و ... اشکالات در اثر خوردن این سم و مقداری از بین می روند آنها به محل رویداد اجتماعی خود می روند و اسکارب های مختلف نیز به همین ترتیب کشته می شوند. به هر حال ، با این ترتیب ، ممکن است اسکارب ها بار دیگر برگردند. زیر تخمهایشان ، که ممکن است در اشکال مرده باشد ، باز می شوند و شما یک بار دیگر با این مسئله کنار می آیید. بنابراین این استراتژی را تا نابودی آنها ادامه دهید.

از سموم حشرات مصنوعی یا دست ساز استفاده کنید

این چیزی نیست جز اسپری حشرات پاک کننده و آب. از پاک کننده و آب جواب دهید و هر چیزی را به جز آبپاش خالی کنید و هر مکانی که حشرات را مشاهده کردید روی آن بپاشید. این 100٪ نیست و باید بدانید که اشکالات خانه چیست. بنابراین خشک شدن آرایش روی بدنه اشکال باعث خفگی می شود ، اما بدانید که این تخمهای اسکاراب را نابود نمی کند.

استفاده از خزنده های خزنده و آفت کش ها برای از بین بردن اشکالات و تخم های آنها بسیار ارزشمند است و برای پاکسازی خانه یک روز صبح و استفاده از این سموم دفع آفات و بوییدن آن تا عصر تجویز می شود. ناپدید می شود و افراد ظریف دیگر آن را احساس نمی کنند. هنگام پاشیدن فقط کودکان تازه متولد شده ، افراد حساس و پرندگان را از بین ببرید.

از چوب خزنده خزنده - تله های اسکاراب استفاده کنید

این نوع چسب ها را روی نقطه توسعه اشکال قرار دهید تا بتوانید اشکال ظاهر شده از خانه را به دام بیندازید ، و بدیهی است که برای خزنده های وحشتناک مختلف ، به عنوان مثال ، گل مروارید و حشرات و اشکالات مختلفی که با آن عبور می کنند ، نیز موفق است.

از ورود و برگشت حشرات به کمدها جلوگیری کنید

آشغال و سطل زباله را از خانه دور کنید و سینک ظرفشویی را به طور مرتب تمیز نگه دارید و سطل آشغال را درون ظرف زباله خالی کنید و قسمت بالایی آن را محکم ببندید. می توانید آن را از محل زندگی خود دور کنید.

منافذ ، دهانه ها و شکاف های داخل خانه

منافذ و استراحت ها محل مناسبی برای ایجاد خزنده های خزنده است و شما می توانید این نقاط را بسته و بسته کنید.

از دام های نرم و صاف برای خزنده های وحشت زده و حشرات استفاده کنید

برای خانه هایی که اشکال ندارند و هر ساله بیش از یک بار اشکال دیده می شود ، استفاده از تله های خزنده خزنده برای به دام انداختن اشکالات تجویز می شود. یکی از دلایل خانه های خزنده خزنده ، عبور حشرات از خارج و یافتن نقطه ای در خانه برای تخمگذاری است.

این تله ها را زیر کمدها و گوشه هایی که جوانان به آنها نزدیک نمی شوند و در نقاطی مانند ترک ساختارها و دهانه های مختلف ، قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که این مناطق را با آب نمک تمیز کنید تا اسکارب را برای مدتی دفع کنید.

از بین بردن اشکالات و اشکالات خانه های چوبی

ایده آل ترین روش برای دفع اسکارب های خانه ، به ویژه برای خانه هایی که دارای ستون ها و بدنه های چوبی هستند ، استفاده از یک سموم دفع آفات جامد برای از بین بردن موریانه ها و خزنده های مختلف خزنده است که با اتمام روغن ها کشیده می شوند. در غیر این صورت که خانه خصوصی نیست ، به همین ترتیب می توانید از روغن وسیله نقلیه مصرفی برای پشت بام و بدنه استفاده کنید تا خانه را به صورت خزنده و وحشتناک از بین ببرید.

منبع: سایت برچسبhttps://barchasb.net/

از اسکاراب توالت استفاده نکنید

امروزه افراد زیادی در حال دور انداختن اسکارب های توالت هستند و در نتیجه آنها برای از بین بردن اشکال سعی در استراتژی های مختلف مانند دوش گرفتن با سم حشرات دارند. حشرات به طور معمول میکروب های زیادی را در بال و پاکت دستگاه گوارش منتقل می کنند ، اندام ها و پرزها در بدن خزنده خزنده کاملاً میکروب هستند و متعاقباً می توانند بیماری های زیادی را باهم ارتباط برقرار کنند ، بنابراین شما باید برای آنها فرصت ایجاد کنید تا وارد دستشویی و توالت شما شوند. مریض شدن.

فاضلاب چاه اسکاراب

افراد زیادی که اثرات بد تب زرد ، دیفتری ، فلج اطفال ، اسهال و غیره را تجربه می کنند باید بدانند که در صورت وجود اسکارب در لگن خود ، تأثیر خزنده های خزنده بر روی عفونت آنها کم نیست. برای از بین بردن کامل این خزنده های وحشتناک ، می توانید برخی از استراتژی های قابل توجه را برای دفع آنها امتحان کنید. بودن.

در این زمینه ، ما با استراتژی های مختلفی برای دفع و نابودی خزنده های خزنده در مکان های بهتر ، مانند کمدها ، خانه ها ، سرویس های بهداشتی و غیره آشنا خواهیم شد.

خزنده های خزنده را با آرایش پیاز دفع کنید

اصلاحاتی که برای راه اندازی دافع خزنده خزنده پیش بینی می شود:

1 پیاز متوسط

1 قاشق غذاخوری آماده پاپ

دستورالعمل های گام به گام برای تنظیم ضد ضد ویروس های کوچک و بزرگ:

برای شروع ، پیاز را بریده و نوشابه را روی آن بریزید ، خوب مخلوط کنید ، سپس در آن مرحله آن را به سمت لبه های خانه قرار دهید. آنچه اتفاق می افتد این است که خزنده های مخفی مخفی از خانه بیرون می آیند و به تنهایی از بین می روند.

روش دیگر برای دفع اشکالات استفاده از مخلوط سیر ، پیاز و فلفل است

در این مخلوط ، بوی تحریک کننده مخلوط سیر ، پیاز و فلفل از خزنده های وحشتناک دور می شود و به دفع مخروط کمک می کند و حشرات را از بین نمی برد.

مواد مورد نیاز:

1 عدد پیاز کامل

1 قاشق غذاخوری فلفل قرمز

1 حبه سیر جدید

1 لیتر آب

یک کاسه کوچک

1 بطری پلاستیکی چلپ چلوپ تمیز

دستورالعمل برای تنظیم حشره ماده

سیر و پیاز را بچرخانید و خرد کنید ، سپس ، در آن مرحله یک کاسه را پر کنید ، سپس ، در آن مرحله فلفل را اضافه کنید و مخلوط کنید ، سپس ، در آن مرحله آب را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. اجازه دهید تا مخلوط به مدت یک ساعت خیس شود تا مواد ثابت اطراف آن خنک شود. پس از اتمام وسیله ، ترکیب را در یک کوزه یا دوش آب خالی کنید و آن را در مکانهایی که اسکارب وجود دارد بریزید.

چند روش مختلف برای دفع اسکاراب توالت

اسکاراب ها از جمله خزنده های وحشتناکی هستند که 280 میلیون سال قبل در جهان زندگی می کردند و افراد زیادی امروزه این حشرات را در توالت خود می بینند. احتمالاً راهکارهای اصلی که افراد زیادی برای از بین بردن این مزاحمت ها استفاده می کنند ، ایجاد چاه در کاسه توالت آنها است. در هر صورت ، باید بدانید که روشهای جایگزینی برای از بین بردن اسکارب ها در توالت وجود دارد که عبارتند از:

1

با دیزل اشکالات را برطرف کنید

استفاده از گازوئیل شاید اصلی ترین راهکارهایی باشد که افراد زیادی برای دور انداختن خزنده های وحشتناک توالت استفاده می کنند. دیزل کاملاً مخرب ترین مواد برای اشکالات است ، بنابراین می توانید از آن برای از بین بردن لکه های مخروطی استفاده کنید. شما باید یک لیوان گازوئیل بریزید و آن را درون چاه توالت تخلیه کنید. بوی گازوئیل برای اشکالات به طور استثنایی تحریک کننده است و این دلیل است که اگر این ماده آنها را از بین ببرد ، آنها از مبارزه دور می شوند.

با دیدن این 3 نشانه فورا با لوله بازکن شرق تهران برچسب تماس بگیرید
چند نمونه از رایج ترین علائم گرفتگی لوله فاضلاب:

پخش شدن بوی بد فاضلاب در محیط به صورت دائم
دیر تخلیه شدن آب به هنگام ظرف شستن، حمام کردن یا استفاده از توالت
ورود غافلگیر کننده حشرات موذی به محیط

خزنده های خزنده را با دوش گرفتن مروارید نابود کنید

استراتژی دیگر برای دفع اسکارب های توالت که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند ، پاشیدن اشکال است که علاوه بر این شاید ایمن ترین استراتژی باشد. چیزی که باید در مورد آن بسیار احتیاط کنید این است که اشکالات در توده لوله توالت زندگی می کنند ، بنابراین ایده آل ترین روش برای از بین بردن آنها دوش گرفتن است. شما با پاشیدن آنها را به خوبی دفع می کنید و در این مرحله در لگن شما وجود ندارد.

اسکاراب توالت را بیرون بیاورید

از بین بردن رطوبت برای از بین بردن اشکالات

اسکاراب ها از جمله خزنده های وحشتناک هستند که بسیار علاقه مند به آب و هوای گرم و نرم هستند. در واقع ، باید بدانید که آنها نمی توانند بدون رطوبت زندگی کنند ، بنابراین باید محتاط باشید که اگر دستگاه توالت شما در حال ریختن است ، آن را درست ریخته و اجازه ندهید آب و هوا مرطوب شود. در واقع ، اولین و بارزترین راهی که شما را برای دفع خزنده های وحشتناک در توالت تجویز می کنیم ، از بین بردن رطوبت از توالت است.

زباله ها را باطل کنید

زباله ها احتمالاً آلوده ترین مکان ها هستند و اسکارب ها به این دلیل که به طور استثنایی از لکه گیری الهام گرفته اند ، به اینجا می آیند. شما باید به طور مداوم در تلاش برای خالص سازی مخزن توالت خود باشید ، زیرا این بوی بد و آلاینده ها را جذب نمی کند ، و این مرحله اولیه از بین بردن این خزنده خزنده است.

5

استفاده از اسپری اشکال:

اصلی ترین چیزی که باعث آکورد ea می شود

ch فرد برای از بین بردن اشکالات توالت استفاده از اسپری اشکال جامد است. استفاده از این اسپری های اشکال باعث از بین رفتن اشکالات می شود. شما باید بخشی از این اسپری های اشکال را در هر منافذ قرار داده و در دستشویی خود بشکنید تا خزنده های خزنده از دستشویی شما خارج شوند. توجه داشته باشید که این اسپری های اشکال در مجموعه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

لوله بازکنی

از چسب حشرات استفاده کنید

چسب اسکاراب که امروزه در بازار قابل دسترسی است ، شبیه یک خودکار است و به اطراف چین های تقسیم کننده کشیده می شود و خزنده های خزنده با خوردن سطل ، لگد می زند و بعد پودر می شوند.

استفاده از این چسب ها دائماً پیشنهاد می شود.

یکی از دلایل افزایش ناگهانی حشرات در توالت خانه پر شدن چاه های فاضلاب و نیاز به تخلیه چاه ها است.

امروزه افراد زیادی در حال نابودی کمدها و کمد ها هستند و آنها باید از تکنیک های ایمن برای از بین بردن آنها استفاده کنند. روش های بی شماری برای از بین بردن اشکالات در کمدها و خانه ها وجود دارد که هر یک از مزایای بی شماری برخوردار هستند و می توانند اشکالات را به خوبی از بین ببرند. کمدهای خانه شاید قسمت اصلی آشپزخانه باشد و خانم خانه در طول روز یک تن با این قطعه از آشپزخانه کار کند. به احتمال زیاد حشره در توالت یا کمد یا در خانه قرار دارد ، میکروب های زیادی وارد ظرف و خانه شما می شوند و بنابراین ممکن است بیمار شوید. .

دستورالعمل های گام به گام برای از بین بردن یک خزنده وحشتناک در خانه - نحوه از بین بردن حشره خانگی

شما باید بفهمید که چگونه اشکالات موجود در کمد و خانه خود را دور بریزید تا بتوانید آنها را از داخل و خارج از بین ببرید. شاید اصلی ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که خانه خود را کامل و تمیز نگه دارید ، در غیر این صورت مطمئن باشید که حشرات در خانه و کمد شما پیدا می شوند. خانم های زیادی که نمی توانند به نظافت کمتری اهمیت دهند ، بسیاری از خزندگان خزنده خانه را در خانه های خود مشاهده می کنند. در هر صورت ، چند خانم به طور استثنایی بی عیب و نقص هستند ، اما اشکالات موجود در کمد و خانه آنها است. این افراد باید همه جا با تکنیک های از بین بردن خزنده های وحشت زده در کمدها و خانه ها آشنا باشند تا هرچه طبیعی تر باشید ، بیشتر بیان می کنیم.

موثرترین روش برای از بین بردن اسکارب و کمد خانه

اسکاراب و کمد های خانه را بیرون بیاورید

چند روش مختلف برای جلوگیری از ماندن اسکارب در خانه

چند روش مختلف برای جلوگیری از خزنده های خزنده در خانه

هرچقدر که انتظار می رود رطوبت را در خانه پاک کنید.

اسکارب ها می توانند تا یک ماه هوس کنند ، اما نمی توانند بیش از دو روز گرسنگی را تحمل کنند ، بنابراین بهترین گزینه آنها یک نقطه خیس است.

خانه ای که بی عیب و نقص نباشد.

اسکارب ها در جایی که چیزی برای خوردن دارند می مانند و تخم های خود را می گذارند ، به عنوان مثال ، چربی به بالاترین نقطه کمد آشپزخانه می چسبد و نان و غذای خورده ریخته شده در کف آشپزخانه و کل خانه را می خورد. خانه خود را تمیز نگه دارید.

سعی کنید غذا نباشد.

گذاشتن غذا در خانه و ظروف نشسته در سینک ظرفشویی یکی از دلایل پیشرفت و پیشرفت این اشکال موز است.

یک آشپزخانه کامل داشته باشید.

کلا کف آشپزخانه را بارها و بارها با شوینده تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که به تقسیم کننده ها آب ندهید زیرا حشرات برای تولید به آب زیادی احتیاج دارند.

از ظرف زباله استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که از ظرف زباله برای خوردن غذای قابل استفاده و مواد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و سایر مواد زائد خانوادگی استفاده کنید و هر شب پوشش کیسه را گره بزنید و بیرون بیاورید. سطل آشغال شما باید دارای قسمت بالایی باشد.

درمان های خانگی کابینت و سوسک های خانگی:

همانطور که دیدیم ، امروزه افراد زیادی در حال نابودی کمدها و کمد ها هستند و برای از بین بردن آنها ، شما باید با تکنیک های مختلف آن بیشتر آشنا شوید ، این استراتژی ها عبارتند از:

شکر - پودر خورنده بوریک

پودر خورنده بوریک را که قبلاً به صورت خزنده و خزنده در داروخانه ها با ترکیبی از شکر و آرد به فروش می رسید ، مخلوط کنید و با توجه به این واقعیت که پس از چند روز می چسبد و جامد می شود ، اطمینان حاصل کنید که چیزی جز یک حوله کاغذی ، و همانطور که قبلا گفتیم. زیر کمدها ، بنزین ، گوشه های خانه را قرار دهید و باید یک پرنده در خانه و خانه خود داشته باشید ، مراقب باشید

تهیه ترکیبی از شکر و شکر احتمالاً روش اصلی برای دفع حشرات اداری و خانگی است ، که بسیار در از بین بردن اشکالات تأثیر می گذارد. شکر یکی از موادی است که باعث ایجاد اشکال در بیرون آمدن از نقطه پنهان شدن آنها می شود ، برای این وضعیت ، وقتی آنها یک عدد از این قند را می خورند ، به همین ترتیب قند می خورند که مخرب است. یکی از مزایای قند این است که به بدن انسان آسیب نمی رساند و از این رو به عنوان پاک کننده استفاده می شود. مراقب باشید تا این ترکیب روی حشرات نریزد.

دانه های قهوه:

افراد زیادی دانه های قهوه را بیرون می ریزند ، اما به احتمال زیاد شما در مورد اشکالات خانه و کمد هایتان ناله می کنید ، بهتر است آنها را بیرون نریزید. به راستی ، شما باید بدانید که دانه های اسپرسو شاید ایده آل ترین روش برای از بین بردن اشکالات دفتر و خانه باشد و می تواند اسکارب ها را به خوبی از بین ببرد. در خانه شما

در صورت وجود چین ، باید به آن نزدیک شوید و بخشی از این دانه های اسپرسو را درون آن بریزید. دانه های قهوه از ورود خزنده های وحشتناک به خانه شما جلوگیری می کنند.

خزنده ها و کمدهای خزنده خانه را پاک کنید

دستورالعمل های نابودی حشرات و کمد های خانگی

زمین دیاتومه:

رویکرد دیگر برای دور ریختن خزنده های دفتری و خونه ، که یک روش مشخص و عالی است ، خاک دیاتومه است. یکی از خصوصیات اصلی این ماده این است که این ماده چیزی به جز قدرت تمیز کنندگی فوق العاده زیاد نیست و دلیل آن استفاده در پودرهای تمیز کننده است. خطر ابتلا به این ماده برای حیوانات خانگی و افراد به طور استثنایی کم است ، با این وجود می تواند خزنده های وحشتناک را به خوبی از بین ببرد.

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به استفاده از این آلودگی ها برای از بین بردن اشکالات در خانه ، علامت غذایی باید روی آن باشد ، بنابراین برای شما یا حیوانات خانگی شما غیر ایمن است. برای جلوگیری از ورود خزنده های وحشتناک باید این خاک را روی چین های خانه و کمدها بریزید ، اگر احتیاط کنید

در مرحله ای که این آلودگی با رطوبت ارتباط برقرار کند ، مهارت خود را از دست می دهد.

استفاده از طعمه اشکال

طعمه حشرات این طعمه ها با غذایی که خزنده های خزنده می خورند ترکیب می شوند و می توانید آنها را از عطاری ها تهیه کنید. این نوع شکار را به جایی که فکر می کنید خزنده های خزنده به اطراف خانه می روند ، بریزید ، به عنوان مثال گوشه های خانه ، ورودی خانه ، زیر پنجره ها ، زیر کمدها و ... اشکالات در اثر خوردن این سم و مقداری از بین می روند آنها به محل رویداد اجتماعی خود می روند و اسکارب های مختلف نیز به همین ترتیب کشته می شوند. به هر حال ، با این ترتیب ، ممکن است اسکارب ها بار دیگر برگردند. زیر تخمهایشان ، که ممکن است در اشکال مرده باشد ، باز می شوند و شما یک بار دیگر با این مسئله کنار می آیید. بنابراین این استراتژی را تا نابودی آنها ادامه دهید.

از سموم حشرات مصنوعی یا دست ساز استفاده کنید

این چیزی نیست جز اسپری حشرات پاک کننده و آب. از پاک کننده و آب جواب دهید و هر چیزی را به جز آبپاش خالی کنید و هر مکانی که حشرات را مشاهده کردید روی آن بپاشید. این 100٪ نیست و باید بدانید که اشکالات خانه چیست. بنابراین خشک شدن آرایش روی بدنه اشکال باعث خفگی می شود ، اما بدانید که این تخمهای اسکاراب را نابود نمی کند.

استفاده از خزنده های خزنده و آفت کش ها برای از بین بردن اشکالات و تخم های آنها بسیار ارزشمند است و برای پاکسازی خانه یک روز صبح و استفاده از این سموم دفع آفات و بوییدن آن تا عصر تجویز می شود. ناپدید می شود و افراد ظریف دیگر آن را احساس نمی کنند. هنگام پاشیدن فقط کودکان تازه متولد شده ، افراد حساس و پرندگان را از بین ببرید.

از چوب خزنده خزنده - تله های اسکاراب استفاده کنید

این نوع چسب ها را روی نقطه توسعه اشکال قرار دهید تا بتوانید اشکال ظاهر شده از خانه را به دام بیندازید ، و بدیهی است که برای خزنده های وحشتناک مختلف ، به عنوان مثال ، گل مروارید و حشرات و اشکالات مختلفی که با آن عبور می کنند ، نیز موفق است.

از ورود و برگشت حشرات به کمدها جلوگیری کنید

آشغال و سطل زباله را از خانه دور کنید و سینک ظرفشویی را به طور مرتب تمیز نگه دارید و سطل آشغال را درون ظرف زباله خالی کنید و قسمت بالایی آن را محکم ببندید. می توانید آن را از محل زندگی خود دور کنید.

منافذ ، دهانه ها و شکاف های داخل خانه

منافذ و استراحت ها محل مناسبی برای ایجاد خزنده های خزنده است و شما می توانید این نقاط را بسته و بسته کنید.

از دام های نرم و صاف برای خزنده های وحشت زده و حشرات استفاده کنید

برای خانه هایی که اشکال ندارند و هر ساله بیش از یک بار اشکال دیده می شود ، استفاده از تله های خزنده خزنده برای به دام انداختن اشکالات تجویز می شود. یکی از دلایل خانه های خزنده خزنده ، عبور حشرات از خارج و یافتن نقطه ای در خانه برای تخمگذاری است.

این تله ها را زیر کمدها و گوشه هایی که جوانان به آنها نزدیک نمی شوند و در نقاطی مانند ترک ساختارها و دهانه های مختلف ، قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که این مناطق را با آب نمک تمیز کنید تا اسکارب را برای مدتی دفع کنید.

از بین بردن اشکالات و اشکالات خانه های چوبی

ایده آل ترین روش برای دفع اسکارب های خانه ، به ویژه برای خانه هایی که دارای ستون ها و بدنه های چوبی هستند ، استفاده از یک سموم دفع آفات جامد برای از بین بردن موریانه ها و خزنده های مختلف خزنده است که با اتمام روغن ها کشیده می شوند. در غیر این صورت که خانه خصوصی نیست ، به همین ترتیب می توانید از روغن وسیله نقلیه مصرفی برای پشت بام و بدنه استفاده کنید تا خانه را به صورت خزنده و وحشتناک از بین ببرید.

منبع: سایت برچسبhttps://barchasb.net/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 2017
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی